Informatie/Verzenden en Ontvangen

VERZENDEN EN BEZORGEN

Voor de verzending maken we gebruik van betrouwbare pakketbezorgers. In Nederland maken we gebruik van PostNL en in België van Bpost. Ook verzenden we naar het buitenland. Bij 'internationaal verzenden' vind je een lijst van landen waar we naar verzenden en de daarbijhorende verzendkosten.

WAT ZIJN DE VERZENDKOSTEN?

Verzenden en bezorgen van je bestelling binnen Nederland en België is gratis bij een bestelling boven de €60,-. Daaronder rekenen wij €5,00 verzendkosten voor zowel Nederland als België. Voor andere landen gelden andere verzendkosten.

WAT ZIJN DE LEVERTIJDEN?

Hoe snel een bestelling binnen Nederland of België verzonden kan worden is afhankelijk van de afzonderlijke producten en wordt bepaald door het product met de langste levertijd. Deze informatie staat per product vermeld op de productpagina. Voor veel producten geldt: op werkdagen vóór 23:00 (Nederland) of 21:00 (België) besteld, morgen in huis. 

Wanneer een bestelling bij ons het magazijn verlaat ontvang je direct van ons bericht met een track & trace link waarmee je je pakketje kunt volgen. Je pakket wordt dan meestal de volgende werkdag bij je aangeboden. Wanneer je op dat moment niet thuis bent, wordt het pakket afgeleverd bij de buren of bij een afhaalpunt. Ook deze informatie vind je terug via de track & trace link. Verzendingen naar het buitenland hebben een langere levertijd.

Staat bij een product aangegeven "Bezorgd binnen 2-3 werkdagen" en bestelt u vóór 21:00? Dan ontvangt u het twee tot drie werkdagen later.

BESTELLING ANNULEREN

Om onze snelle levertijden te kunnen garanderen is ons verzendproces grotendeels geautomatiseerd. Hierdoor is het niet altijd mogelijk de bestelling op tijd te annuleren. Heeft u een bestelling geplaatst en wil u de bestelling annuleren? Laat dit dan zo snel mogelijk weten per mail of via facebook. Tijdens kantooruren kunt u ook bellen en aangeven dat het om een spoedgeval gaat. We zullen altijd proberen de bestelling voor u te annuleren.

KAN IK INTERNATIONAAL VERZENDEN?

We verzenden je bestelling indien gewenst ook naar het buitenland. Voor internationale verzendingen is de levertijd langer dan voor Nederland. Bekijk hier de lijst van landen waar we naar verzenden, de verwachte levertijden en de daarbij behorende verzendkosten. Wanneer een product wordt verzonden ontvang je direct van ons bericht met een track & trace link per email, waarmee je jouw pakketje kunt volgen.

HOE WORDT DE ZENDING VERPAKT?

Wij verzenden alle bestellingen zorgvuldig in een kartonnen doos. De verzenddoos is aangevuld met opvulmateriaal om het product zo goed mogelijk te beschermen. Mocht je bestelling onverhoopt toch beschadiging bij de post hebben opgelopen neem dan direct contact met ons op.

KAN IK MIJN BESTELLING VOLGEN?

Wanneer je van ons een track and trace code hebt ontvangen kun je jouw bestelling volgen. Ben je op de dag van bezorging niet thuis? Geen probleem. Onze verzender zal proberen het pakket bij je buren af te leveren of zal het pakket afgeven bij het dichtsbijzijnde afhaalpunt. Uiteraard ontvang je een briefje in de bus zodat je weet bij welke buren of bij welk afhaalpunt het pakket voor jou klaar ligt. Wil je zeker thuis zijn wanneer het pakket wordt geleverd? Let dan goed op wanneer je de bestelling plaatst of stuur ons vooraf even een mailtje zodat we samen kunnen kijken wanneer het een handig moment is om te bestellen.

0 producten

Er zijn momenteel geen producten in deze collectie.